10 International Best Practices

En l’escenari econòmic actual, marcat per la creixent globalització i la crisi econòmica i financera, les empreses han de trobar maneres de ser més competitives. Una manera atractiva d’aconseguir-ho és que les empreses optin per l’expansió internacional, en comptes de centrar-se en els mercats interiors, com tradicionalment han fet. No obstant això, la internacionalització és una de les estratègies més complexes i arriscades que pot abordar una empresa, perquè, principalment, consisteix a l’entesa de mercats desconeguts. En aquest llibre, hi hem recollit deu casos d’empreses catalanes que s’han internacionalitzat amb èxit. La recopilació de dades s’ha basat en entrevistes personals amb els responsables d’internacionalització i en informació addicional, a fi de determinar els principals factors associats a l’èxit de la seva estratègia d’internacionalització.

Llegeix el llibre en línia

Informació addicional

  • Autor: Pere Segarra Roca i Eleni Papaoikonomou
  • Any de publicació: 2012
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció: Universitat Rovira i Virgili, 46, 1a ed.
  • Pàgines: 62
  • Mida: 6 MB
  • Enquadernació: PDF
  • ISBN: 978-84-695-3925-5
  • Preu: 0,00 €
  • Llengua: Català
Llegir 9895 vegades

Cerca a la web

Notícies